Sunday, October 23, 2011

Duygulari dile getirme cabasi...

Yazi yazmaktan anlamiyorsun, siir senin neyine diye sesler duyar gibiyim. Bunlarin hepsini kulak ardi edip, duygularini dile getirmeyi deneme cabasi benimki..

Korkuyorum düş yumagı gibi kırgınlıklarımdan,
Yalnızlıklarimdan,acılarimdan,kederlerimden
Bütün ihanetler, hakaretler
derin bir iz bırakıyor yüregimde..
Mutsuz ve yalnızım kalabalıklar içinde,
bütün kırgınlıgımı içime atıp
arkama bakmadan gitmek istiyorum.
Son bir kez ardimda biraktiklarima,
bagırmak haykırmak istiyorum içimdekileri...
Ama yapamıyorum nedense,
ve kaçıyorum..
Ve ruhum giderken sessizce haykiyor:
Sen heeyyy sen!!
Bir kez olsun dinle beni
acı çekiyorum görmüyorsun
haykırıyorum duymuyorsun!!
İzin ver bir kez olsun içimden geldigi gibi konuşayım seninle..
İzin ver dökeyim içimdeki tüm kirginliklarimi sana...
Bir seferlikte olsa sen sus ben konuşayım!
Bir kerede sen dinle beni
Gidiyorum bak!!
Gidiyorum yüreginden agır agır
uzaklaşıyorum adım adım senden,
ve ruhum agliyor her adımımda..

Gülmek,korkularimin kirginliklarimin
uzerini sikica kapatmak istiyorum
Bir daha acilmamak uzere
Ve şimdi sadece gidiyorum
bırakıyorum tüm kirginliklarimi sana..

..................

Yuruyorum,
Sonu gelmeyen dar sokaklarda.
Dusluyorum,
Seni, imkansizliklari..
Adim adim ilerliyorum,
Yaklasiyorum sana
Geceleri ruyalarimda bana fisildiklarinla,
Ve tekrar dusluyorum,
Bitmeyen özlemimi
Sana olan hasretimi
Yürüdükçe bir adim daha yaklasiyorum sana,
Bir adim daha geliyorum
Sana her yaklastigimda
Binlerce engel, imkansizlik cikiyor onume
Anliyorum ki imkansiz sana ulasmak
Imkansiz sana tekrar sarilmak,
Imkansiz seni tekrar gormek
...



No comments:

Post a Comment